Bebis är här!

Publicerat: 2015-04-29 Kl: 22:03:53 | I kategori: Övrigt


Äntligen är bebis här hos oss, eller ja hon kom redan fredag den 13onde mars. Vi njuter för fulla muggar och dagarna rullar på i lugnet. Efter en omfattande renovering av vårt nyinköpta hus (okej, september -14) samtidigt som jag var gravid har jag äntligen hittat blogglusten! Som tur är har jag massor av bilder som bara väntar på att läggas upp!

Tills vidare bjuder jag på en underbar bild på vårt tillskott! Kan tillägga att storebror är mer än överlycklig!
 
 
/Simone
Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Hittade inte någon mail till dig. Kontakta gärna mig om du är intresserad av ett samarbete. MVH Karin

Svar: Hej Karin! Denna blogg används inte längre tyvärr. Men kolla gärna in vårt nya projekt!
Av vår tomatskörd har vi kokat en hel del marmelad 😍 Ni bara måste testa!

http://vagenmotsjalvforsorjning.se/
[email protected]

Mvh Simone
Simone Wikström

2017-04-28 @ 10:21:26
URL: http://impera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0