Tårtparadiset på instagram

Publicerat: 2013-02-16 Kl: 19:38:03 | I kategori: Övrigt


Nu har jag börjat planera sonens kalas på riktigt och idag testbakade jag det första som ska bli "Herr Nilssons cupcakes" och avsmakning ska ske till melodifestivalen såklart. Inget riktigt inlägg pågång men tänker bjuda på lite instagram bilde i alla fall. Har funnits där ett tag nu och där får ni komma mig mer in på livet. Helt enkelt en personligare del av mig. Försöker fokusera på bakning men även lite skola och vardag slinker med. Är ni mer nyfikna så sök på "tartparadiset" så kommer jag upp!
 


 
 
Här är det snart dax för LCHF cupcake, räkor och annat gott till Melodifestivalen! Riktigt lördagsmys med en vän då maken jobbar på. Ha en härlig lördag kväll ni med!
 
/Simone
Kommentarer
Postat av: Marie

Att besöka dig.. första veckan på sockerfritt, och dessutom sitta på stenstans bageri. Är farligt. Jäkla dig och dina gosaker! :P

Svar: Hihi, MEN ska försöka få upp ett recept på glass som är HELT sötningsfritt ;) Den du! :D
Simone Wikström

2013-04-11 @ 10:25:48
URL: http://marytheory.com
Postat av: Marie

LÅTER som en toppen plan duh! ;)

Svar: I know! Nu ska jag bara ha tid att redigera bilderna med ;)
Simone Wikström

2013-04-12 @ 10:26:51
URL: http://marytheory.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0