Vinnaren i tävlingen är korad!

Publicerat: 2012-10-19 Kl: 19:54:00 | I kategori: Övrigt


Efter överläggande med maken och med lite hjälp på sluttampen av Therese som har bloggen/företaget Tessans söta har en vinnare korats! Grattis till Medina Ponjevic som med en inspirerande motivering vann våra hjärtan!
 
Medinas motivering löd enligt nedan:
"Jag skulle vilja vinna eftersom att mina föräldrar inte förstår sig på bakning. (Jag är 15), känner INGEN i min ålder som älskar att baka så mycket som jag gör. Mina föräldrar vill inte bidra med pengar till "bak-grejer" och så har jag inga ordentliga bakgrejer tack vare det.

Att man aldrig ska låta någon säga till dig var som är rätt och fel när du bakar, låta kreativiteten flöda fritt och att man aldrig ska ge upp heller!"

 

Vi känner att Medina har en otrolig bakglädje och vilja som trots motgångar biter sig fast i henne. Vi vill självklart uppmuntra henne att fortsätta, för som hon skriver i sin motivering ska man aldrig ge upp! Åter igen, grattis till din vinst Medina!
 
 
Medina var snäll att maila mig din adress antingen på FB eller på mailen :) Så skickar jag grejerna så fort jag kommer hem från London!
 
Kramar Simone
Kommentarer
Postat av: Medina Ponjevic

Vill tacka igen för typ femte gången hehe! Är jätteglad! Du fick min andress på FB va? :)
Jag ska självklart fortsätta med att baka och nu kan vad som helst hända när jag vann detta! :)

Svar: Det fick jag! Och äntligen är ditt paket på väg till dig! :)
Simone Wikström

2012-10-20 @ 16:42:28
URL: http://dinasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0