Framsidan på blogg.se!

Publicerat: 2012-10-07 Kl: 21:05:00 | I kategori: Övrigt


Fick en smärre chock i förrgår när jag loggade in och såg en hel drös med kommentarer! Först fattade jag inte vad som gjort det men tänkte sedan att det måste ju vara att jag är med på framsidan på blogg.se. Och självklart var det så! Med min grilltårta!
 
 
Det komiska i det hela är att jag inte alls ville göra denna tårta till maken, det passade inte in på dessertbordet! Jag ville ju ha vitt i grunden och med rosa och någon annan ljus mysig färg, inte SVART! MEEEEN han fick som han ville, och tur var ju det! Så tack kära make att du övertalade mig ;)

Och med tanke på alla nya som hittat hit måste jag ju säga VÄLKOMNA! Hoppas ni kommer trivas!
 
/Simone
Kommentarer
Postat av: frubalken.blogg.se

Det var genom framsidan som jag hittade hit för några dagar sedan =)

Svar: Vad roligt att höra! besöksstatistiken ökade otroligt mycket just den dagen! Och är fortfarande dubbla mot för innan. Välkommen hit, jag hoppas du kommer trivas!
Simone Wikström

2012-10-07 @ 21:32:12
URL: http://frubalken.blogg.se/
Postat av: Marie

vart SÅ glad när jag såg att du hamnat där, för fy fan vad du är värd det! Så underbara bakverk som du gör :D <3 btw, börjar bli dags för en dejt igen känner jag. Ska ta mig i kragen och ta mig till bredsand ;)

Svar: Åh tack kusin vitamin! :D JA en dejt låter prima! Men nu åker vi till London imorgon och kommer hem nästa helg ;) Men efter det kanske?
Simone Wikström

2012-10-18 @ 23:22:24
URL: http://marytheory.blogg.se
Postat av: Marie

eh,.. typ facebookat ihjäl dig med svar nu haha

Svar: hihi i know! Ska snart svara med, sitter i skype samtal för ett skolarbete nu ;)
Simone Wikström

2012-10-19 @ 13:28:13
URL: http://marytheory.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0