Att inspirera andra

Publicerat: 2012-10-19 Kl: 19:00:38 | I kategori: Övrigt


är verkligen det härligaste som finns! Det är såklart mitt stora mål med bloggen, att andra ska vilja baka! Så för ett tag sedan fick jag förfrågan av en Mariana (en tjej jag som jag är med i samma grupp som på facebook) om hon kunde få kopiera min Mumintårta. Minns ni den trevåningstårtan Charlie fick som 2års tårta? Och självklart fick hon det, så glad när någon vill kopiera mitt verk och dessutom frågar innan.
 

Foto: Mariana Vucic
 
Såhär blev alltså Marianas variant på min Mumintårta! Mycket trevligt för ögat :)
 
Nej åter till packandet och städandet för imorgon kväll/natt åker vi mot Stockholm för att flyga därifrån till LONDON 8.00! Och jag kan inte fatta att dagen nästan är här!
 
/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0