Hallon och muscovado cupcakes!

Publicerat: 2012-03-03 Kl: 21:43:24 | I kategori: Cupcakes


Dessa godingar bjöd jag på i torsdags på min VFU-plats (verksamhetsförlagd utbildning), och oj vad poppis de blev i personalrummet! Jag visste ju att de var goda, men flera bad om receptet så nog fick dom minst sagt godkänt! Receptet det kommer det med, jag måste bara renskriva det först ;)


Muffinsformen kommer från Siluett

Det är alltså cupcakes gjorda på muscovadosocker från dansukker som är fyllda med hallonsylt och hallongrädde! Helt klart en underbar kombo! Sedan är dom dekorerade med mjuka guldpärlor och även guldigt glitterströssel (glitterströsslet fanns dock inte med på dem på skolan).



Som ni kanske(?) ser på bilden ovan hade jag även i lite chokladpluppar jag hade över. Dessa var dock helt klart inte nödvändiga!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0