Inlägg nr. 100!

Publicerat: 2011-07-29 Kl: 08:58:40 | I kategori: Tårtor


Helt galet att jag redan gjort 100 inlägg! Men även mycket roligt! Jag hade tänkt testa ett nytt recept jag har i mitt huvud, men tiden har som inte funnits till med alla tårtor som blivit gjorda senaste veckan, även därav den dåliga updaten. Men ska se till att lägga in en heldel inlägg ikväll och bilder på allt som blivit bakat! Dessa kommer droppa upp eftersom de kommande dagarna så håll utkik!

Men eftersom jag inte har hunnit att baka något spciellt till inlägg nummer 100 så kör jag ett litet kollage med tårtor jag gjort sedan jag gjorde min första täckta tårta i Februari!

 

 

Och ni, har ni inte tävlat? Klicka här och gör det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0