Nattas tårta

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 00:48:00 | I kategori: Tårtor


En av mina närmsta vänner fyllde nyss år och jag bestämde mig för att hon skulle få en tårta i födelsedagspresent! Tårtan måste självklart spegla henne på ett eller annat sätt och då valde jag att gå på hennes favorit mönster (zebra) och hennes favoritfärg (vad jag vet) sedan skippade jag helt hennes namn och körde istället på hennes blogg alias vilket är Brydn (brydn.se).



Tårtbrickan kommer från Siluett

Tårtan var alltså i box-format, vilket är andra gången jag gör detta och är mycket mer nöjdare än med den förra men kommer ändå på saker jag kan göra bättre tills nästa gång :) Men nöjd blev jag faktiskt med utseendet på denna tårta!



Bilden nedanför är på etiketten ovanpå locket på lådan :)



Fylld med:
Vaniljbotten
Jappfluff
Skumbananfluff
Citronsmörkräm
Sugarpaste

Och nu efterlyser jag ett nytt tårtbotten recept! Blir inte alls nöjd med tre-delar-receptet, utan jag vill ha en saftigare och bastantare botten! Men gärna ett enkelt recept ;) Någon som har ett på lager?

/Simone
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hur får du till zebramönstret? använder du airbrush färg eller gör du på något annat vis? :)

2012-03-29 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0