Bärgaren och Blixten McQueen tårta!

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 20:33:03 | I kategori: Tårtor


När jag fick förfrågan på denna tårta blev jag nästan orolig, jag trodde helt enkelt inte att jag skulle kunna fixa bägaren! Men som ni ser, nog är det bärgaren allt! Måste säga att jag är rätt nöjd med. Som vanligt småsaker jag kunnat gjort bättre/annoslunda men jag är ändå rätt nöjd!



Blixten vart däremot inte fullt lika snygg, men man ser i alla fall vem det är och det är ju huvudsaken. Fokuset blev alltså Bärgaren!



Tårtan i vanligt ljus med. Gjorde en liten annorlunda bilar tårta, jag körde på att dom stod på en äng kort och gott. Rätt sött tycker jag!



Fick även höra att pojkarna (som vi gick babysång med) vart mycket nöjda över sin tårta! :D Det gör det värt allt slit det!

/Simone
Kommentarer
Postat av: Kristina Cake design Alnö

Jag tycker att de blev jättesöta! Förstår att barnen gillade dem:) Snyggt gräs också. Vad är det i tårtan?

2012-03-28 @ 13:12:58
URL: http://cakedesign-alno.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

Fantastisk !! Viggo skulle ÄLSKA en sån tårta :)

Lycka till förresten, jag håller tummarna för att du får vara med i tv :)

2012-04-12 @ 10:00:09
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0