Om bloggen

Publicerat: 2012-06-19 Kl: 11:30:00 | I kategori: Om tårtparadiset


Jag startade bloggen Tårtparadiset våren 2011 då jag ville ha en plats där jag kunde smala bilder på alla de dekorativa tårtor jag gjort. Bloggen var alltså i starten rätt renodlad tårtblogg. Ju mer jag läste andra bloggar, bakade och inspirerades blev jag allt hungrigare på att utveckla bloggen till det bättre. Idag finner du alltså allt från mindre bakverk till maffiga tårtor på bloggen, dessutom försöker jag lägga ut recept på allt som kommer upp på bloggen.
 
Jag vill hela tiden vidareutveckla bloggen så att den ska bli så bra som möjligt. Mitt mål är en inspirerande och varierande blogg med massor av recept som är värda att testas!
 
Vid frågor skicka iväg ett mail till [email protected]
Trackback

RSS 2.0