Om mig!

Publicerat: 2012-06-18 Kl: 21:20:00 | I kategori: Om tårtparadiset


Simone Wikström heter jag som driver Tårtparadiset. Jag är en lärarstudent boende i Sundsvall med sambon Andreas som är kock och sonen Charlie på 2år.
 
Jag har alltid älskat att vara i köket, såväl matlagning som bakning om än bakningen alltid varit snäppet roligare. Efter att ha haft ett hejdundrande dop med 7 sorters mini kakor och jordgubbsgräddtårta kände jag vid sonens 1årsdag att jag ville höja mig ett snäpp. Det var då jag hittade den dekorativa bakningen, och vilken djungel det var! När jag väl hade hittat denna djungel blav jag bara fast, och det är verkligen så otroligt roligt!
 
Jag är annars en person med många bollar i luften som aldrig lyckas ta en lugn vecka, jag har ju så mycket jag vill göra! Så har jag alltid varit och kommer nog alltid vara, vilket jag är otroligt lycklig över. Hur annars skulle jag hunnit med så mycket i mitt korta liv?
 
Vid frågor skicka iväg ett mail till [email protected]
 
 
 
Trackback

RSS 2.0