Jag är finalist i Amelias tårttävling!

Publicerat: 2012-06-05 Kl: 19:59:02 | I kategori: Tävlingar


Fick ett mail idag, tydligen har jag kommit vidare i Amelias tårttävling! Har skrivit om att jag tävlar i Amelias tårttävling i ett tidigare inlägg också. Jag brukar inte tävla, mycket för att jag inte orkar lägga energi på det och reglerna ofta är sisådär. Men denna gång ansåg jag reglerna okej och hade dessutom något färdigt att tävla med. Att jag skulle komma vidare trodde jag inte men allt blir inte alltid som man tror ;) I vilket fall är jag lycklig att jag kom vidare och ska nu köra gärnet för att vinna! (Hmm.. jag trodde inte jag hade någon tävlingsinstinkt men tydligen finns den där lång under ;) )

Här är en bild på Mumintårtan jag tävlar med och och för att rösta klickar ni HÄR! (eller på bilden)



Jag skulle självklart bli otroligt glad över om ni röstar på min tårta! Och dela gärna på facebook med! :D

/Simone
Kommentarer
Postat av: Ida

vilken fin tårta! :) Lycka till i tävlingen!

Svar: Tackar!
Simone Wikström

2012-06-06 @ 08:39:26
URL: http://enjoylifeforreal.blogg.se/
Postat av: Kristina Cake design Alnö

Grattis!

Den här tårtan är verkligen fantastiskt fin.

Jag håller tummarna för dig!!

Svar: Tackar :D
Simone Wikström

2012-06-07 @ 14:15:45
URL: http://cakedesign-alno.blogspot.se/
Postat av: veralena

Nu har jag röstat, hoppas du vinner!

Svar: Tack :D:D
Simone Wikström

2012-06-13 @ 12:21:30
URL: http://vdeak.blogspot.se
Postat av: Andreas

Måste säga att den lilla båten var ett otroligt fint inslag på tårtan, och fint gjord var den också!



Självklart får tårtan min röst :)

Svar: Du är go du älskling :)
Simone Wikström

2012-06-15 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0