Om företaget

Publicerat: 2012-07-14 Kl: 21:03:00 | I kategori: Om tårtparadiset


När jag själv var nybörjare på tårtor letade jag kurser här omkring Sundsvall utan att lyckas. Med småbarn, skola  och jobb var det inte ett alternativ att åka långt på en kurs. Jag fick helt enkelt lära mig själv och diskutera med andra för att utvecklas. Nu när jag snart ett par år känner jag att jag har kunskaper jag vill vidareförmedla till andra nybörjare inom tårtdekorering. Med dom tankarna och en dröm om att starta eget drar jag i September 2012 igång ett hobbyföretag med kurser inom cupcakes och tårtor.
 
Min grundtanke med företaget är att jag kommer till er! Med andra ord plockar jag med mig mitt pick och pack och håller kursen hemma hos er. Ni kommer också ha möjlighet att beställa de verktyg vi använder direkt av mig allt för att det ska bli så enkelt för er att komma igång med tårt-/cupcakesbakandet!
 
Vid frågor skicka iväg ett mail till [email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0