Bröllop i September!

Publicerat: 2012-02-04 Kl: 20:45:23 | I kategori: Bröllop


Jag har något riktigt roligt att berätta för er läsare! På julaftonsmorgonen gick min underbara sambon ner på knä och friade! Självklart sade jag JA! Och vi har satt datumet till den 1 September :) En hel del att planera med andra ord! Jag hade det mesta klart i stora drag redan på julaftons kvällen ;) (Det här med att vänta är inte riktigt min grej ;))

När vi berättat för släkt vänner och bekanta har jag fått frågan om jag ska göra min egen tårta ett antal gånger ;) I början var tanken att vi köper en tårta men att jag dekorerar själv, men detta har övergått till att jag bestämt mig för att jag vill göra den själv! Trots att det ska bringa otur ;)

Så ni baknördar måste förlåta mig om jag kommer med lite bröllopsfunderingar här med! ;)

En fråga har jag med: Tycker jag ni ska fixa en bröllopskategori där jag lägger upp inspiration bilder och annat?

/Simone
Kommentarer
Postat av: Carola - Mycakes

Åååå.. dag roligt.. Stort grattis till er..

Jag hade också gjort min egen tårta.. Skall bli spännande att se den sen.. Tror den kommer bli mycket vacker..

2012-02-09 @ 11:33:13
URL: http://www.mycakes.se
Postat av: Anonym

Ja mn gör en bröllopskategori blir nog bra det :-)

2012-02-10 @ 16:36:20
Postat av: Doc Dandy

åååh...vi kommer att ha samma bröllopsdag :D

Nyårsnatten friade min karl till mig.

Jag tror att jag vill göra min egna bröllopstårta, det är i alla fall planen, men jag kan inte baka så bra så det blir ju spännande...hahah :D

Stort grattis till dig!!

2012-02-23 @ 16:57:54
URL: http://docdandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0