Hur du gör enkla kycklingar!

Publicerat: 2012-04-03 Kl: 21:34:30 | I kategori: Tips&Trix


För mig handlar påsken om familjen och att vara med varandra. Jag må vara tjatig om att inte stressa sönder sig över alla högtider, men jag menar det verkligen! Så nu har jag skapat en enkel videoblogg där jag visar hur ni gör enkla påskkycklingar. Sedan tycker jag självklart att ni gör dessa med era barn/barnbarn (om ni har några) eller bara en vän eller släkting. Ta en kopp kaffe och gör det till en rolig grej!



Önskar jag hade bättre kvalité osv, men man tager vad man haver och jag hade ingen hjälp förutom lite köksinredning (som fickagera kameraställ) haha och ja jag tror ni förstår instruktionerna i alla fall :)

GLAD PÅSK! Och passa nu på att umgås med era nära och kära!
(Blir inte alls perfekt är det inte hela världen, FAKTISKT)

/Simone
Trackback

RSS 2.0