Vaniljparafait med hallon

Publicerat: 2012-03-08 Kl: 08:58:00 | I kategori: Övriga bakverk


Vi hade för ett tag sedan min kära Anna (var länge sedan jag nämnde henne nu känner jag!) och hennes karl på middag och lite melodifestival. Förvisso gillar ingen av dom melodifestivalen men med lite mat som muta gick det finfint ändå! Nu när vi skulle ha en dessert så testade jag och fästmannen något jag aldrigt gjort förut (han har dock gjort det på sitt jobb) parafait! För att fläscha till det lite gjorde vi parafaiterna som skålar, och lade sedan lite hallon i skålarna. Och hallonen, ja de gjorde hela desserten!



Att göra en skål av parafaiten var verkligen enkelt! Men jag lovar, det kommer en video på det med framöver!

Och ja jag har blivit galen i tutorial videos! Dels för att det är så mycket enklare och snabbare gjort än en bra steg för steg och sedan gillar jag på något konstigt vis att höra min röst på det sättet, haha! Nej men det låter ju inte som jag men ändå gör det de. Jag älskar det helt enkelt!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0