Förändringar på Tårtparadiset

Publicerat: 2012-06-18 Kl: 10:14:14 | I kategori: Allmänt


Håller just nu på att organisera om bloggen lite gran, min förhoppning är att ni inte ska bli störda utav det, men om det är lite oordning så vet ni varför ;)

Ska även försöka komma upp med ett inlägg på helgens tårta, och jag måste säga att den enligt mig är den godaste tårta jag gjort! Så både recept och bilder kommer upp på bloggen i samma inlägg, istället för som det brukar vara att bilderna kommer i ett inlägg och receptet i ett annat.

Vad föredrar ni? Recept och bilder i samma inlägg eller recept för sig och bilder för sig?`

Är det något annat ni saknar eller tycker borde förändras på bloggen (innehåll, layout, upplägg, textmässigt, bildmässigt osv) så får ni mer än gärna slänga iväg en kommentar! Det är ju tack vare er läsare jag håller igång  bloggen och då vill jag såklart att ni ska trivas med det ni läser och ser på min blogg.

Anledningen till att jag ska förändra lite på bloggen är att jag är mitt upp i att starta igång ett hobbyföretag. Otroligt roligt känns det, trotsallt en dröm som går i uppfyllelse då jag alltid velat ha eget företag. Men nog krävs det en hel del planering med. Mer info om företaget kommer när jag börjat köpa in grejer så jag kan köra igång, för alla OK jag behöver så nu är det bara att köra!

Varma sommarhälsningar
Simone (som sitter och ser ut från kontoret på det underbara vädret..)
Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan Simone,

jag har försökt maila dig två gånger nu, men mailet kommer inte fram. Skulle du kunna skicka iväg ett mail till mig så kan jag besvara det? Det handlar om ett litet samarbete med Lykka.se! :)

Vänligen,

Vendela på Lykka

Svar: None
Simone Wikström

2012-06-18 @ 10:59:02
Postat av: Maria

Recept och bilder i samma inlägg är alltid ett vinnande koncept tycker jag.. =p



Hur går det i tårt-tävlingen förresten?



Kram

Svar: Härligt! Känner lite så jag med ;D
Jag vet inte men sista röstnings dag är idag så imorgon har vi svaret ;)
Simone Wikström

2012-06-18 @ 13:23:42
URL: http://labrys84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0