Förberedelser!

Publicerat: 2012-07-17 Kl: 11:22:15 | I kategori: Övrigt


Förutom att jag jobbar så förbereder jag en bröllopstårta som ska ätas i helgen av ett par kompisar (och bröllopsäster såklart!) till mig.  Många rosor blir det, och en botten har jag trotsallt kvar att baka, sedan ska fyllningar göras och tårtan sättas ihop och dekoreras. En hel del att göra med andra ord! Inte konstigt uppdateringarna håller lite på sig.

Men jag har i alla fall hittat post-it lappen med receptet på en kokos kaka jag gjorde i stugan för ett tag sedan. Bildern är redigerade och klara så det är egentligen bara att skriva ihop inlägget, och det ska jag göra, så fort jag får tid...! En bild på den mumsiga kakan bjuder jag dock på! Så frestas ett tag så kommer inlägget med recept samt med bilder inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0