Macaroons

Publicerat: 2011-10-18 Kl: 12:47:00 | I kategori: Macroons


Macaroons(Makroner eller hur man nu vill stava jag tycker det sistnämnda ser förjävla fult ut) är verkligen alltid ett experiment! När man väl tror man vet trixen så går det åt pipan! Man kan aldrig riktigt garantera resultatet, men som tur är blir det alltid galet gott! :D Men ännu en gång känns det som om jag fattat hur de ska göras! Hoppas det håller i sig bara ;)

Som märks har jag verkligen kommit in i en galen macroons period.  Även om jag bakar annat med så är det macroonerna som tar upp mestadelen av mina tankar! Crazy!

Det roliga med macroons är ju att man kan göra dessa i SÅ många smaker och färger! Kombinationerna tar som aldrig slut! Har redan mina idéer för jul macroons ;) Som sagt crazy! (Men sedan är jag ju som rätt julgalen med!)

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0