Pepparkaksdeg nummer 2 ;)

Publicerat: 2011-11-22 Kl: 11:24:00 | I kategori: Allmänt


Självklart blev det en hemgjord pepparkaksdeg till huset, men insåg då jag gjort alla delar utom 3 sidor till kyrktornet och taket till huset att jag gjort för lite pepparkaksdeg, så fick helt enkelt sno ihop en till, så blev inte klar mad alla delar.. Och då jag är i skolan i veckan får detta som vänta tills helgen ;)



Och egentligen är jag inte jätte förtjust i hemgjorda pepparkakor (letar frenetiskt efter det perfekta receptet! för fjärde året i rad) och tror jag har hittat ett nu som jag faktiskt gillar! Lägger självklart upp detta när jag bestämt mig om jag är nöjd eller inte ;)

/Simone
Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hej! Du har tidigare varit med och tävlat om en Decomax dekorationssprits. Nu är det väl ändå dags att vinna en? :) Jag har startat upp en tävling idag - där du har chansen att kamma hem en Decomax lagom innan allt pepparkaksbak ;) Var gärna med!

2011-11-24 @ 16:29:40
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0