Höstig tack tårta

Publicerat: 2011-11-04 Kl: 11:18:00 | I kategori: Tårtor


HAr de senaste fem veckorna haft VFU på en skola här i Sundsvall och trivts så galet bra. Så det är med sorg jag lämnar skolan, arbetslaget, klassen och min handledare! Och hur tackar man inte gänget utom med en tårta till fredagsfikat?

Tårtan blev helt klart uppskattad av allihopa! Min handledare vågade inte skära i den förän hon visat den för de andra samt tagit kort! Så utseendet fick helt klart godkänt! Någon sade till och med att detta var mitt andra kall! Även innehållet blev klart godkänt! Den hade vaniljbottnar med hallonmousse och blåbärsmousse spaklad var den med citronsmörkräm, något jag helt klart kan rekomendera! Gav tårtan en helt ny dimension! Täckt var den med Ballinas SP.



Tack ännu en gång till Kyrkmons skola!


Vill du ha underbara formar från Kalasform? Tävla Här!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0