Lite om mig!

Publicerat: 2011-05-11 Kl: 22:17:11 | I kategori: Allmänt


Jag har som trott att jag bara har läsare som vet vem jag är och känner mig mer eller mindre, men icke sa nicke ;) Så nu tänkte jag ta och berätta lite om mig själv :)

Jag är en lärarstuderande som är född -89, bor tillsammans med min son född -10 och sambo som jobbar som kock. Har alltså en heldel järn i elden! Har varit mammaledig 8mån och började i januari att plugga och sonen han fick hänga på. Så detta har varit en rätt intensiv termin, men nu när sonen börjat dagis känns det som om jag har all tid i världen! Jag har sedan barnsben älskat att baka, förr var det mer för att det var så gott att äta, nu är det visserligen lika gott att äta, men jag bakar mera för att det är så grymt roligt! Brukar ha perioder med intressen men tårtmakeriet har hållit i sig ovanligt länge och lär inte släppa taget ännu på ett bra tag!

De flesta som känner mig läser på facebook att jag bakar jämt och ständigt, och det gör jag ju ;) Så ha fått fråga (även vänner som visat bloggen har fått frågan) varför jag utbildar mig till lärare? Och jag kan faktiskt förstå dem! Så på denna fråga tänkte jag komma med ett svar ;D Jag vill kort och gott ha en bas att falla tillbaka på ifall det går åt pipan, för än så länge är detta bara en stor hobby. Men drömmar det har jag!

Är det något ni undrar eller funderar över så hör av er! :D

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0