Recept?

Publicerat: 2011-07-20 Kl: 10:25:20 | I kategori: Allmänt


Fick frågan om jag kunde lägga ut receptet på rabarbercupcakesen, jag brukar dock inte lägga ut recept då de flesta är gjorda av just mig, det receptet jag gjorde nu är under uppbyggnad, men den grund jag använt är receptet för fruktmuffins ut boken 7 sorters kakor! Dock passar det inte riktigt mig även om muffinsen är goda, så där finns iaf receptet på muffinsen! Jag hade ju fyllt dem med rabarber/jordgubbssylt, och där finns inget direkt recept, utan jag kollade på baksidan av syltsocker paketet ;( Använde ca 60%rabarber och 40%jordgubbar, sedan ½ så mycket socker som bär! Men som sagt receptet finns på baksidan av syltsockerpaketet!
Ovanpå hade jag grädde jag vispat hyfsat hård (min blev för lös) och sedan passerat lite sylt i och blandat ihop med röd karamellfärg!

Simple as that!

Har du inte 7 sorters kakor(ICA Förlag)? Köp den! Mycket härliga grund recept för bakning!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0