Hallon macrooner!

Publicerat: 2011-08-14 Kl: 12:42:00 | I kategori: Macroons




Hallon macroons blev det, rätt snygga men skulle stått i ugnen ca 1-2 min till då de sjunk ihop rejält när jag tagit ut dem.. Synd, men enligt mig grymt gott när de var geggiga :D

Fyllde gjorde jag dom såklart, dock med 2 olika saker.

Vissa med Mia Öhrns hallon fyllning som ni hittar här!

De andra fylldes med en hallonsmörkräm som jag höftade fram, och mycket hallon smakade den men dessvärre aldeles för mjuk.. Så det måste göras om och göras rätt ;)

Btw, receptet på macroonsen jag använder kommer från Bakemyday.se

/Simone
Kommentarer
Postat av: Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

Hej!



Visst är det ok att du länkar!



Ann

2011-08-15 @ 08:39:30
URL: http://www.annsann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0