My little pony tårta

Publicerat: 2012-03-01 Kl: 20:09:21 | I kategori: Tårtor


Vår kära Toasmasters dotter fyllde nyligen 5 år, och jag fick även här uppdraget med tårtorna ;) Stortjejen ville ha en rosa tårta med en lila ponny typ "my little pony" som skulle ha gul man och svans. Och självklart fixade jag den efterfrågan! Här nedanför ser ni tårta nummer 1.



Runt kanten körde jag på denna bård! Istället för sockerpärlor testade jag glitterglasyr. Inte perfekt men ja.



Här har vi tårta nummer 2. Här gjorde jag skillnaden att namnskylten fick bli rosa.



Även bården fick bli annorlunda. Tycker denna bård är så fin! (Har två till men gillar inte dom alls..)

                                       Tårtbrickorna kommer från Siluett

Fyllningen minns jag inte alls av någon konstig anledning. Kanske för att jag förträngt tårtorna? Jag vet inte?! Jag är ialla fall långt i från nöjd och verkligen ALLTING strulade. Inte roligt.

/Simone
Trackback

RSS 2.0