Tårta med Mimmi Pigg tema

Publicerat: 2012-06-13 Kl: 12:00:00 | I kategori: Tårtor


Novas mamma hörde av sig till mig för ett tag sedan och ville att jag skulle göra en tårta till Nova som skulle fylla fyra. Jag har tidigare gjort två tårtor till denna familj, bland annat mamma lindas tårta och en till till döttrarna som tyvärr inte finns med på bloggen. Just Nova känner jag inte, men hennes lilla syster och mamma Linda har vi gått babysim med under en period, dessutom säljer mamma Linda Blingo kläder, vilka jag ÄLSKAR!



                                           Tårtbrickan kommer från Siluett
 
Övre tårtan bestod av:
Jordgubbsmousse
Chokladmousse
Vaniljbottnar
Smörkräm
Sugarpaste

Nedre tårtan bestod av:
Päronmousse
Dumlefluff
Vaniljbottnar
Smörkräm
Sugarpaste

/Simone
Trackback

RSS 2.0