Melodifestivalen

Publicerat: 2012-02-18 Kl: 21:28:04 | I kategori: Allmänt


Melodifestivalen ligger mig varmt om hjärtat, inte bara för att jag och min blivande make fick upp ögonen för varandra under just en deltävling i MF. Det är en sån härlig uppmuntrande tävling! Oavsett hur bra/dåliga bidragen är blir man alltid så galet munter! Så just nu under tävlingens gång sitter jag och funderar på hur årets MF-bakelse/tårta ska se ut! Kanske blir det både och? För nästa helg får vi förhoppningsvis sällskap och då behövs ju endessert ;) Sedan har jag och sambon tänkt fira vår 4-års dag på RFSL Sundsvall under MF-finalen där vi för ganska precis 4-år sedan fick upp ögonen för varandra under ett årsmöte! (Och detta årsmöte var idag igen!)

Så blir det som vi tänkt ska jag självklart fixa en tårta till alla härliga melodifestivalfirare på RFSL så tårtan ska såklart gå i härliga regnbågiga färger! Så nu hoppas jag bara att tiden finnes att göra detta med! :D

En fundering kom dock upp, är det värt att stå ut med Ranelid ännu en gång? Fast kanske lite vin löser problemet?

/Simone
Kommentarer
Postat av: resumes

As for me I like this article very much! Thank you for sharing these thoughts

2012-02-21 @ 18:06:12
URL: http://perfectresume.org/
Postat av: Morgan

Härligt Simone! Ni är, som alltid, varmt välkomna!

Beträffande Ranelid så kan vi trycka på mute-knappen under deras framförande, om så önskas ;)

KRAMAR

Morgan

2012-02-23 @ 12:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0