Ännu en vecka i skolan..

Publicerat: 2012-04-16 Kl: 22:33:19 | I kategori: Allmänt


.. och därmed inga uppdateringar. Sitter just nu och förbereder lite inför pluttens 2års kalas i helgen, helt galet att han faktiskt fyller HELA 2ÅR på torsdag! Min lilla bäbis!

Denna vecka ser mina dagar ut ungefär såhära:

06.30 Lämna plutt på dagis (pappan hämtar)
Sedan kör jag ca 1tim till skolan
08.15 börjar första föreläsningen
17.00 Skolan slutar
Kör 1tim hem
18.00 hemma och äter middag
19.00 -ca23.00 är det förberedelser och bakning inför kalasen i helgen!

See why det inte blir så mycket uppdateringar?

Men jag har i alla fall lyckats skaffa twitter, så nu ska jag bara förstå hur det fungerar med ;)

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0