Underbara läsare!

Publicerat: 2011-09-02 Kl: 18:58:45 | I kategori: Allmänt


Även nu veckorna(!!) jag inte uppdaterat är det några härliga själar som levt på hoppet och dagligen kollat in bloggen, och oj vad jag älskar er! Men blir som bara mer och mer sugen på att uppdatera! Dessvärre har ju som inte tiden funnit med flytt och allt, men nu lovar jag att det kommer komma inlägg minst 1 om dagen i iaf 1v! Trots att det är innevecka för mig på skolan!

Måste även säga att det märks så oerhörpå statistiken när jag börjar uppdatera igen, för nu helt plötsligt har det mångdubblats mot för senaste veckorna dessa dagar, SÅ kul att se! :D

Jag älskar att blogga och kommer självklart att fortsätta men ibland komemr dessvärre saker i vägen.. Men jag gör så gott jag kan ;D Men hur mycket tid jag kommer ha kan jag inte svara på, för jag har ju skolan och pojken OCH som det ser ut kommer jag även ha ett extrajobb framöver, vid deras behov sådär, vart och mer sånt får ni veta när det hela kommit igång! Men jag kan skvallra att jag ska få jobba med tårtor! ;D

En lycklig Simone ska nu ta och kirra lite middag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0