Dålig update igen..

Publicerat: 2011-10-01 Kl: 15:58:05 | I kategori: Allmänt


Skulle egentligen lagt upp bilder igår kväll då jag och kära Anna hade bakat sisådär 5 sorters kakor och jag bakat en sort cakeballs. MEN det lilla problemet att jag råkade hamna på akuten stod som ivägen. Vart kvar där tills idag så kom hem för några timmar sedan. Allt detta pga magsmärtor, men inget farligt och nu mår jag nästan bra igen, bara lite molande värk kvar, men det kan jag ta!

Så för att få min rastlösa kropp att VILA (är till råga på allr förkyld) har jag köpt inte mindre än 3 baktidningar att läsa ikväll! Ska även se om jag har orka tt uppdatera lite med, måste bara ta kort på kakorna först ;)

Men håll ut, det kommer! Jag lovar!
Lär få galet mycket inspiration av tidningarna med ;)

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0