Bröllopstårtor

Publicerat: 2011-06-28 Kl: 13:04:18 | I kategori: Allmänt


Ska ju som bekant göra x antal bröllopstårtor framöver, har relativt fria händer angående utseendet, med grunden i test tårtorna jag gjorde för ett tag sedan. Har tyckt det varit så svårt att få en enhetlig bild av alla tårtor samtidigt som ingen ska se exakt likadan ut.. MEN äntligen börjar det komma igång! Gjort en skiss och det känns verkligen så najs att se en bild växa fram i huvudet! Dock är det ett tag kvar tills dom ska iväg, men med den mängd som ska iväg samtidigt så krävs en heldel planering! I samma veva är det även 1 till bröllopstårta som ska iväg och den ska ju vara precis lika fin! (Jag är verkligen nervös för bröllopstårtorna, det är ju dagen i ens liv!) Och helgen innan ska även 2 till tårtor iväg! Tack och lov är jag ledig veckan alla bröllopstårtor ska iväg! Annars vette tusan hur det gått!

Har även en tårta till veckan till en gammal nära vän :) Den har ingen komplicerad dekoration, överraskningen kommer finnas inuti :D Så håll ögonen öppna!

Sedan har jag lagt in tidsinställda inlägg imorgon och iövermorgon så kika in de kommande dagarna, för inlägg kommer! I promise!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0