Dessert bord!

Publicerat: 2011-07-14 Kl: 11:07:09 | I kategori: Allmänt


Som ni säkert förstod med inlägget igår där jag berättade om min förskotts present så fyller jag snart år, dvs om sisådär 2v men då vi är bortresta under min födelsedag är det ca 3v tills det blir kalas! Och även om jag har endel större projekt innan har jag storslagna planer för mitt dessert bord! Färgerna dessertbordet ska gå i kan jag skvallra om och det blir ROSA, vitt och möjligen svart! Valet av tårta är även den klar sedan länge (har sparat en sak hjag vill testa just för min födelsedag då den verkar så ohyggligt god!)

Men jag måste säga det att planera ett dessertbord är inte det lättaste! Allt måste verkligen passa in i färgerna, och bli precis som jag vill ha det, TROTS den minimiala tid jag kan lägga ner.. Undra hur detta komemr att gå? Men nog jävlar ska det gå! ;D

Kanske ska tillägga att jag ska fixa bröllopstårtor veckan innan och samma dag dessa hämtas åker vi på semester några dagar för att sedan komma hem knappt 2v innan flytten och ha kalaset sisådär 1v innan flytt och sedan blir nästa kalas (sambon fyller år 1mån efter mig) ungefär 2v efter vi börjat flytta! Behöver jag säga att jag har en heldel framför mig? Är kanske små dumt att köra på största planen för födelsedagen, men vafan DET ÄR JU SÅ KUL! (Och jag fyller ju jämnt, ja 22 är ju ett jämnt tal^^)

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0