Kladdkakecupcakes med chokladmousse!

Publicerat: 2012-05-03 Kl: 14:11:06 | I kategori: Cupcakes


Var ett bra tag sedan förra inlägget, och ännu längre sedan jag bakade dessa godingar! Antar att jag får skylla på fullt upp med tentaplugg, praktik, vikarie jobb, kalas för min nyblivna 2åring och sjukdomar.. Livet som studerande småbarnsförälder ;) Men kanske verkar det lugna ner sig nu i alla fall, ni får helt enkelt hoppas!
                                           Formen kommer från Siluett

Dessa godingar är så enkla att det kort och gott är kladdkakemuffinsen ur "Sju sorters kakor" (Jag vet att jag tjatar om den boken men den är suvrän! Och nej, jag är inte sponsrad) och seda har jag spritsat med en otroligt enkel chokladmousse som jag hittat hos underbara Tove!




Håller även på att försöker lära mig att fota och redigera med min lilla mobil så kanske inte värsta superfotografen men jag tycker i alla fall ajg går framåt!

Några fotoexperter som har lite tips till mig? :D

/Simone
Trackback

RSS 2.0