Snart igång igen!

Publicerat: 2012-01-13 Kl: 10:53:03 | I kategori: Allmänt


Jag tog mig en liten oplanerad lång bloggpaus nu under julveckorna, kort och gott vart jag klar med allt i skolan tog tog ett välfärtjänt 3veckors lov! Mycket välbehövlig och skönt måste jag säga! Så jag och pojken har vart hemma hela dagarna till sammans och gjort en heldel utflykter med mera, så underbart!

Endel bakande har det blivit och jag har en drös med bilder som jag ännu inte lagt upp, så jag har inlägg på lager! Och till veckan börjar skolan och jag tippar på att inläggen kommer in till veckan eller kanske till och med v4 (då är jag hemma för självstudier igen!) vi får se helt enkelt.

Men jag måste även säga att jag självklart har loggat in iblans och kikat besöksstatistiken och även utan uppdateringar är det en heldel som kikar in dagligen! Så kul!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0