Gräddtårta till Douglas och Phoenix

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 12:46:49 | I kategori: Tårtor


Douglas och Phoenix ska fylla 1 respektive 2år och ville passa på att fira detta med en del av släkten medan de var här uppe och hälsade på! Deras mamma frågade då om jag hade tid att göra en gräddtårta till killarna. Jag har tidigare gjort mamman och pappans bröllopstårta och då dom var mycket nöjda ville dom ha precis samma fyllning igen! Men med grädde utanpå och hallon som garnering då äldsta killen gillar det mest!



Ingen vidare bra bild, men rosor spritsade jag runt kansterna och namnen är i glasyr och vimplarna är i marsipan.



På sidorna spritsade jag bara enkelt rakt upp, jag tycker det är snyggast när man använder grädde.

/Simone
Kommentarer
Postat av: Sabina

Va gott de ser ut

2012-01-31 @ 14:41:28
URL: http://mammastartor.blogg.se/
Postat av: Eleni

Vad roligt för er! :) Alltid kul med överraskningar, hihi! Och framförallt när det är en sån här stor grej! :)

2012-01-31 @ 20:23:03
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0