Drömrulltårta!

Publicerat: 2012-01-28 Kl: 12:44:00 | I kategori: Övriga bakverk




En bild tagen i farten, dessa var de sista bitarna och de höll just på att bli uppätna! När jag gör drömrulltårta kör jag kort och gott på receptet som finns i "7 sorters kakor" - har ni den inte? KÖP DEN! Älskar boken och den har grunderna för det mesta.

Länge sedan jag gjorde en drömtårta nu, men blev akut sugen och var bara tvungen! Det bästa var att den var godare än jag mindes! JACKPOT!

Dessutom är den mycket enkel att göra!

Denna är även mitt bidrag till månadens sötsak hos Söta saker som har Klassiskt som månadens tema :)

/Simone
Kommentarer
Postat av: Lina

åh världens bästa recept på drömrulle!

vill göra en sån nu med boken med receptet är hos min mor :(

2012-02-26 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0