Semlor!

Publicerat: 2012-02-19 Kl: 13:05:56 | I kategori: Övriga bakverk


Vad finns det för bättre söndags göra än att baka? Dessa semlor är helt klart värda arbetet, helt enkelt sjukt goda! Receptet hittar ni HÄR!



Fyllningen till dessa gör jag såhär för fyra semlor:

75-100g mandelmassa (beroende på hur mycket fyllning ni gillar)
Urgröpet ur semlorna
ca 1msk grädde

Detta mosar jag sedan snabbt ihop till en massa. Riktigt enkelt! :D



Så nu tycker jag banne mig ni går och bakar lite semlor! Fettisdagen är ju trotsallt på tisdag!

/Simone
Kommentarer
Postat av: resume writing services

mmm looks tasty! I think I will try to make them too!

2012-02-21 @ 18:05:23
URL: http://accuroresumes.com/resume-writing.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0