Blixten tårta till Axel!

Publicerat: 2012-02-03 Kl: 09:00:00 | I kategori: Tårtor


Axel skulle fylla fyra år och hans mamma hade planerat en liten överraskning, dvs en blixten tårta! Axel älskar blixten (som de flesta andra småpojkar?!)  men hade ingen aning om vad han skulle få för tårta. Hans mamma hade dock frågat honom vad han ville ha för tårta (efter att hon berättat för mig att det skulle bli blixten!) och han svarade självklart blixten!




Denna gång körde jag på ett lite annat tema, tyckte det skulle passa prima med ökentema, och då ska ju självklart namnet vara i stenar och siffran som en kaktus!



Bilen blev kanske inte direkt perfekt, SPn strulade och allt strulade så den tog längre tid än vanligt med var som inte riktigt lika bra, men jag hoppas i alla fall att Axel såg vem det var och det tror jag nog han gjorde! ;)



En liten närbild på namnet :)



Och bakifrån såklart! Inte lika mycket men det tycker jag inte behövs bakifrån jämt :)

/Simone
Kommentarer
Postat av: Carola - Mycakes

Ååå.. vad söt.. Vad fint med namnet i stenar..

2012-02-09 @ 11:35:12
URL: http://www.mycakes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0