Blixten och traktortårta

Publicerat: 2012-02-18 Kl: 00:55:00 | I kategori: Tårtor


Våran toastmasters son fyllde 3 härom veckan och ville ha en tårta med blixten och en med en traktor på.

Nedan ser ni blixten tårtan, som Linus föräldrar fick fota då jag helt glömde! Det första jag såg när jag fick bilden var att jag glömt ännu en sak! Pupillerna i ögonen! Men Linus var nöjd i alla fall! :D



Här har ni traktortårtan, i väntra hörnet på denna står det "Linus 3 år" med blå glittergelé, vilket knappt syns på bilden..



Linus hade iaf blivit överlycklig över tårtorna och sagt tack till sin mor och far mer än en gång ;)

/Simone
Kommentarer
Postat av: Marie - Cakes and Sweets

Tack för kommentaren om min hockeytröja:)

Fina tårtor du gör!

2012-02-18 @ 11:04:29
URL: http://cakesandsweets.blogg.se/
Postat av: transcriber

In my opinion this is a good idea to buy such a cake and I am sure that I will order such too


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0