Hans och hennes dessertbord!

Publicerat: 2012-08-13 Kl: 12:30:00 | I kategori: Dessertbord


Min blivande man och jag fyller år med en månads mellanrum, perfekt för att slå ihop kalasen! Detta år fyllde vi 23/33 och det blir allstå inget speciellt stort kalas, bara närmsta vännerna och släkten. Men ändå gör vi en tårta var! Dels för att vi ville ha olika fyllningar och dels för att vi vill ha HEEEELT olika utseenden. Nedan ser ni bilder på dessert bordet som blev. En varsin tårta och 2 tillbehör var. Det härliga kakfatet fick jag av min kära mor i födelsedagspresent! Jag är kär!



Vi börjar med mitt dessertbord, det kommer recept och med recepten mer bilder på godsakerna senare. Jag ville utgå från det fina tårtfatet färgmässigt och blanda in vitt. Jag körde på en mumsig tårta med massor av knappar och sömmar, till det marsmallows och dammsugare.



Mannens tårta skulle se ut som en grill som uppföljning på förra årets mattårta med samma fyllning, bara annan botten. Tillbehören blev hanbrugeliknande woopisar och cupcakes i BBQ tema. Han var då nöjd i alla fall!

 
 Mer inlägg med recept på det mesta kommer framöver, troligtvis ganska snart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0