Drömmarnas trädgård tårta!

Publicerat: 2011-09-28 Kl: 12:39:00 | I kategori: Tårtor


En kompis ville ha en drömmarnasträdgård tårta tills in dotter som nyligen fyllde 2 år, självklart ställer man upp för sina vänner ;) Var lagomt orolig i början över hur jag skulle lyckas med makka pakka (som för mig är typ hela drömmarnas trädgård, har med andra ord inte sett så mycket), moddelerade figurer och jag har som inte gått ihop innan.. MEN jag gav mig fanken på det och oj vad bra det gick! Resultatet nedan är på första försöket! Galet underbart! Så när jag ändå var igång så blev den en Iggle Piggle då jag hade för mig att födelsedags barnet var så förtjust i denna filur :) Även här är resultatet nedan på första resultatet!! Och jag måste nog säga att jag är rätt nöjd :)




Makka Pakka i sitt esse!



Iggle Piggle i sitt esse!


Vita bottnar
Päronmousse
Chokladmousse med chokladkross
Spacklad med Ljuvlig Chokladsmörkräm
Täckt med hemgjord hallonsmakande SP
Dekorationer i Ballinas SP

/Simone

Kommentarer
Postat av: Veralena

Jag la just in en länk till din blogg på min blogg, hoppas att det är okej?

2011-09-28 @ 20:46:13
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0