Ännu inget bildinlägg..

Publicerat: 2011-09-14 Kl: 20:23:51 | I kategori: Allmänt


Men bakar gör jag! Iförrgår vart det hasselnötsmacroons, crumble muffins, jordgubb/rabarbersylt och rabaerberpaj och idag har det blivit pistagemacaroons, 2 tårtbottnar och rabarbermuffin! Och självklart finns det bild på allt! Tårtbottnarna ska fixas till tårtor förståss och kommer nog upp efter helgen! Även vanliga macaroons har jag bakat! :D

Det som bakades i förrgår skulle bara vara hemma som tur var då både jag och lilla C vart sjuka, så därav att jag inte riktigt haft tid att lägga upp bilder (inget dagis och fått plugga på kvällarna) men imorgon blir det nog dagis! Så då kanske jag hinner :)

Sedan är jag lite nyfiken på vilka det faktiskt är som läser min blogg, skriv en kommentar och berätta vem du är och hur du hittat hit! :D Skulle vara så kul!

Kommentarer
Postat av: gina

gina här..=)

2011-09-14 @ 20:39:28
Postat av: Madde Näslund

Madde här..vi känner ju varann sen länge :) Bara kul å se vad du har för dig om dagarna ;)Kram

2011-09-14 @ 20:54:14
URL: http://maddemedandraord.blogg.se/
Postat av: Jasmin - mamma till Angelina

Jasmin heter jag. Hittade dig bland Annas kommentarer (mamma till Saga o Freja) och måste säga att du är sjukt grym på bakvärk! Jag som älskar tårta skall bli plågsamt att följa din blogg :-P

2011-09-22 @ 00:55:35
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0