Saker på gång!

Publicerat: 2011-10-17 Kl: 21:39:15 | I kategori: Allmänt


Jag älskar att ha massa grejer på gång! Och vart därför galet glad häromdagen då jag såg ett underbart mail i min mailbox! Så nu har jag ännu ett bakprojekt på gång! Denna gång är det ingen bekant som vill ha en tårta eller så, denna gång är det något större som kan hjälpa mig till min dröm! (att på något sätt helt eller delvis leva på bakningen) Vad det är vill jag inte riktigt gå ut med ännu men den 1 november är datumet satt och ni får veta ni med!

Kände bara att jag var tvungen att berätta att det händer saker, så bli inte förvånad över en heldel testbakningar här i bloggen ;) Lusten är på topp och har ju något att förbereda med! ;D

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0