Egen domän!

Publicerat: 2011-10-28 Kl: 19:02:32 | I kategori: Allmänt


Från och med nu har Tårtparadiset en egen domän! Tartparadiset.se
Men ni behöver inte ändra på bloglovin eller något sådant, för även adressen tartparadiset.blogg.se fungerar!
Men visst är det behändigare att skriva och enklare att komma ihåg? :D

Detta är då en av alla saker som varit på gång, men med mycket att göra har det som tagit lite tid att komma igång! Men nu så! Får se hur mycket jag bombar bloggen med bilder och inlägg ihelgen och till veckan, lite lär det iallafall bli, nu då VFUn är över och vi är tillbaka till vanliga vardagen :)

Måste säga att även om jag kommer sakna skolan och barnen i klassen oerhört mycket (jag trivdes verkkligen!) så är det rätt skönt att ha mer tid att lägga på familjen och bloggen!

Oj! Nu kommer Charlie med pappas borrmaskin! Mitt lilla kvicksilver!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0