Vita chokladtryfflar

Publicerat: 2011-11-20 Kl: 10:39:00 | I kategori: Julgotta


Jag har inte bara gjort mörjka chokladtryfflar, gjorde även några vita chokladtryfflar! Nu gillar jag egentligen inte vit choklad, men kände att jag måste ju ändå testa, kanske blir en hit?!



Dessa ni ser här ovanför är saffranstryfflar på vit choklad.
Kan ännu en gång konstatera att vit choklad inte är min grej sedan jag någonstans runt 02/03 var i Lantzarote och föråt mig på toblerone med vit choklad! Men gillar/älskar du vit choklad och saffran så kan jag rekomendera dessa!



Andra sorten jag gjorde av vit choklad var citrontryfflar. Och med tanke på hur lite jag egentligen gillar vit choklad var dessa faktiskt över förväntan! Dom blev som lite fräschare och kändes inte lika över söta med citronen i. Ja dom smakade som sockerkakssmet som är smaksatt med citron! Och det låter ju inte dåligt det heller! Helt klart värt att testa!

Receptet på dessa två hittar ni HÄR! (Kommer imorgon!)

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0