Kalasforms bakformar!

Publicerat: 2011-11-01 Kl: 21:25:40 | I kategori: Allmänt


Jag har ju som ni vet en tävling på gång här i sammarbete med Kalasform, och jag kände att jag ville förklara för er varför jag just valt Kalasform och inget billigare märke. Kalasforms formar är verkligen prisvärda och bra! Jag vet inte hur många gånger jag svurit över att muffinsen flyter ut och blir breda och fula! (Jag äger bara en mini muffins form! Ingen annan..) Jag tycker även det är roligt att handla snygga muffinsformar, och det är ju så lätt att lockas av fina billiga formar! MEN numer står jag emot, sedan jag testade formar av rätt kvalité första gången använder jag inte mina andra här hemma, dom får stå som dekoration.

Positivt med bakformar av bra kvalité:
- Du slipper utrunna muffins
- man ser mönstret även efter de bakats
-De är lättare att handskas med då de är av hårdare papper.
-



Vill också du använda bättre muffinsformar? TÄVLA HÄR!
Eller så delar du länken som finns på Tårtparadisets facebooksida och skriver där till mig/Tårtparadiset att du delat!

Det är alltså mycket enkelt att tävla så gör det du med! :D

Som sagt det är så värt pengarna att köpa muffinsformar av god kvalité!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0