Julen kommer med stormsteg!

Publicerat: 2011-11-30 Kl: 10:04:58 | I kategori: Allmänt


Måste erkänna att jag uppdaterat galet dåligt nu, men jag får skylla på att vi för tillfället inte har något Internet... Det värt som ett glapp på några dagar nu då vi byter från mobilt till fast, men imorgon så ska vi ha Internet igen! Och då kommer det inlägg! I promise!

Som plåster på såren tänkte jag se till ett det varje dag från till och med julafton kommer komma ett inlägg med recept tips och annat juligt, nästan som en adventskalender. Vad säger ni om det tro? Detta med start imorgon då såklart, för det är ju faktiskt förstå december imorgon.

Hintar er sedan nu om att det imorgon kommer upp mitt pepparkakshus med mera :-) så håll utkik!

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0