Farsdagstårta!

Publicerat: 2011-11-13 Kl: 16:17:48 | I kategori: Tårtor


Idag är det ju farsdag! På jag hoppas att ni uppmärksammat era pappor lite extra denna dag! Vi har precis varit hos min morfar och grattat och nu är vi på vår hem till mina föräldrar för en mysitg trerättersmiddag, går nog inte att missat att jag kommer från en matlagningsglad familj! (hos morfar var det sju sorters kakor samt tårta!) sedan blir det såklart en tårta med! Denna löner ni få se här nu lite i förtid ;-)



Inte den snyggaste tårta jag gjort, men helt efter min pappas önskemål! Han vill ha mycket grädde och inte massa koliox! Inuti har vi en choklad botten fylld med Marabou mjölkchoklad fluff blandat med krossad Daim och så andra lagret är det enkel chokladmousse! Spacklad och dekorerad med grädde och bara grädde!

/Simone
Kommentarer
Postat av: Sofia

Grym design du har skaffat Simone! I like :)

2011-11-14 @ 13:03:14
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0