Sjukhustårta!

Publicerat: 2011-05-12 Kl: 19:37:48 | I kategori: Tårtor


Här kommer den tårta som levererades till en avdelning på sjukhuset idag :D Och jag måste säga att jag har en ny favoritfyllning! Nämligen den som denna tårta innehåller (se nedanför bilden)



Täckt och dekorerad med SP
Vita bottnar
Päronmousse (som i typ williamstårta som är en till favorit)
Enkel chokladmousse med stänk av pepparmintsarom

Den kombinationen var verkligen helt wonderful! Åt visserligen inte tårtan men blev lite mousse över som vi här hemma mer eller mindre slogs om! :D

Detta är förövrigt min första våningstårta med! Var enklare än jag trott :D Dock hade jag lite för lite SP så den gick sönder och jävlades, men tur det finns dekorationer som gömmer ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0