Gräddtårta!

Publicerat: 2011-05-24 Kl: 22:36:02 | I kategori: Tårtor


Detta är då min första gräddtårta jag spritsat, alltså den första sedan jag började göra tårtor "på riktigt" :) Små detaljer jag behöver träna på men oj vad jag lärt mig av misstagen ;) Även om de somsagt är små!

Denna tårta är en tack tårta till Charlies dagisfröknar, då han har hur bra pedagoger (för att vara korrekt) som helst! Och han får ju ett kort sommarlov nu på 2-3v beroende på när jag börjar jobba, sedan kommer han vara ledig i augusti med, men ja jag fick ju en ursäkt att göra gräddtårta ;) Mest för att träna på att spritsa! Hoppas dom är goda nu bara!

Kommentarer
Postat av: chanette

SV: vilken lyx du har som kan köpa de så billigt.. jag fick betala 14 kr st för mina tårtkartonger... värre var det då min kille fick köpa det på ett bageri.. där tog de 25 kr kartongen..

2011-05-25 @ 00:07:33
URL: http://tartpalatset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0